sunnuntai 28. elokuuta 2016

a child


untitled 01


untitled 02



xoxo

10 kommenttia:

  1. OMG OMG OMG OMG SÄ POSTASIT...kaks kuvaa :D jessssh. Meinasin hypätä kattoon ku näin et sulta on taas tullu lisää kuvia ^w ^ Ihania kuvia oot kkyl saanu aikaan. suo on kyllä kaivattu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos suloisesta kommentistasi <3 suunnitelmissa on mahdollisimman pian isompi postaus :)

      Poista
  2. Tuijotin hetken tota blogilistaa silleen O.o Onko se oikeesti? Mitä v*ttua? Sit aloin klikkaamaan tota linkkiä niin kovaa, että ihme ettei läppäristä lähtenyt enempää irti kuin m-kirjain.
    AIVAN IHANAA NÄHDÄ SINUT TÄÄLLÄ <3 <3 Olen kaivannut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Punastun omg. En osaa vastata tämmösii kommentteihin kääk <3
      Kiitoksia ja samat sanat, olen tosiaan kaivannut bloggailua, enkä usko voivani selittää tilannetta joka veti minut maan alle yli vuodeksi... joten unohdetaan se nyt toistaiseksi ja katsotaan saanko tästä bloggailusta taas kiinni. Kiitos tuesta!

      Poista
  3. Sinua on tosiaan kaipailtu! Ei edes tälläinen tauko muuta sitä faktaa, että olet suosikki nukkeilijani! Ihania kuvia, neitokainen taitaa olla uusi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kilteistä sanoistasi.. Nukkeilu tosiaan merkitsee mulle yhä paljon, sillä se on mulle taiteenmuoto siinä missä muutkin. Ja kyllä, tyttöstä ei ole täällä blogin puolella esitelty, mutta hän on siis Yeolume Podo ja saanut nimen Cookie :3

      Poista
  4. Ooi, ihanaa, että palasit!^^♡ Olet aina ollut suuri inspiraatio omalle nukkeilulle ja.. ÄÄH. On vaan niin siistiä, että sä oot taas täällä ja vieläpä uuden nukenkin kanssa. Upeita kuvia ja vielä kerran, *juoksee halaamaan* TERVETULOA TAKAISIN! \(^0^)/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe ♥ *halaa* kiitos, niin rohkaiseva ja voimauttava kommentti! Teen parhaani ja työskentelen uuden postauksen parissa paraikaa.

      Poista
  5. upeita kuvia <3 oon seurannut sua flickrissä ja bloggerissa pitkään, joten on pakko sanoa, että sulla jos jollakin on aina ollut taiteellista silmää ! Cookie on tosi suloinen lapsi, ensin mietin, että mitä nuo violetit kuviot tän ihossa on,, nyt kuitenkin taidan ymmärtää, mitä yrität kuvillasi viestittää. ne eivät ole vain esteettisesti hienoja, nissä on myös tietynlainen tarina takana

    (jos siis ymmärsin oikein mitä noi violetit läiskät on !!!)

    + opiskelet ilmeisesti taidetta. olen miettinyt tässä pitkään, että opiskeletko jotain tiettyä taidelajia vai kaikkia lajeja tasapuolisesti ? :-) mua ainakin vielä kiinnostaa nähdä enemmän sun ottamia valokuvia, koska nämäkin ovat jo niin upeita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista.. ♥ Tosiaan, Olen Kannaksen lukion kuvataidelinjalla vielä toistaiseksi ja olen painottanut opiskeluni pääasiallisesti maalaukseen, elokuvaukseen ja valokuvaukseen. Nukkejen kuvaus on taidetta mulle joten yritän ottaa siihen vähän eri lähestymistapoja verrattaen perinteisempään nukkekuvailuun 😃 On hienoa kuulla positiivista palautetta, ja kuvia on ehdottomasti tulossa lisää!
      Ps. Mustelmiahan nuo ovat, varmasti ymmärsit oikein. Toisaalta jokainen saa käsittää mun kuvat ihan miten itse parhaaksi näkee, ihminen tekee itse merkityksen ~

      Kiitos Moottinen kommentistasi, näihin on mukava vastailla ♥️

      Poista